Årsrapport

Til en fast lav pris.

SMALL

SMALL er til både holdingselskaber (ApS og A/S) og enkeltmandsvirksomheder (EMV), uden stor bilagsaktivitet. Det kan f.eks. være et holdingselskab uden anden aktivitet end at eje kapitalandele eller virksomheder der er i opstartsfasen eller under afvikling. Vores vurdering går på antal posteringer på virksomhedens bankkonto.

UNDER 50 årlige posteringer

Kr. 4.900,-

Vælg

Fakturabetaling

STARTUP

STARTUP er til startup virksomheder eller den erhvervsdrivende med begrænset omsætning.

OMSÆTNING
kr. 0 - 1.500.000

Kr. 6.900,-

Vælg

Fakturabetaling

VÆKST

VÆKST er til virksomheder med en omsætning på 1.500.001 – 4.000.000. Virksomheden vil typisk have et par ansatte og en øget bilagsaktivitet.

OMSÆTNING
kr. 1.500.001 - 4.000.000

Kr. 8.900,-

Vælg

Fakturabetaling

PRO

PRO er til den etablerede virksomhed med en stor aktivitet og omsætning.

OMSÆTNING
kr. 4.000.001 ->

Kr. 11.900,-

Vælg

Fakturabetaling

Alle pakker indeholder:

Personlig virksomhed

  • Assistanceerklæring fra statsautoriseret revisor

    Vores årsregnskaber leveres altid med en assistanceerklæring fra en statsautoriseret revisor. En assistanceerklæring giver et signal om troværdighed, kvalitet og tillid. Erklæringen sikrer, at dit årsregnskab opfylder alle krav i årsregnskabsloven.

  • Opgørelse af skattepligtig indkomst

    I forbindelse med udarbejdelsen af din virksomheds årsregnskab, hjælper vi med opgørelsen af den skattepligtige indkomst. SKAT er kompliceret, og derfor hjælper vi altid med at opgøre skatten. Beløbene indberetter vi efterfølgende til SKAT via selvangivelsen.

  • Indberetning af selvangivelse til SKAT

    En virksomhedsejer skal senest 6 måneder efter regnskabsårets afslutning indberette virksomhedens skattepligtige indkomst hos SKAT. Dette gøres via selvangivelsen og i den oplyses eventuelle skatteforhold, der gælder for virksomheden samt den skattepligtige indkomst. Som en del af vores pakker, klarer vi det for dig.

Selskaber (ApS, A/S)

  • Assistanceerklæring fra statsautoriseret revisor

    Vores årsregnskaber leveres altid med en assistanceerklæring fra en statsautoriseret revisor. En assistanceerklæring giver et signal om troværdighed, kvalitet og tillid. Erklæringen sikrer, at dit årsregnskab opfylder alle krav i årsregnskabsloven.

  • Årsrapport samt specifikationshæfte

    Vi udarbejder både et årsregnskab til eksternt brug og et specifikationshæfte til internt brug. Årsregnskabet er det officielle dokument, der indberettes til Erhvervsstyrelsen og præsenterer virksomhedens økonomi. Specifikationshæftet er et detaljeret dokument, der ikke offentliggøres, men som giver dig dybere indsigt i regnskabstallene og opgørelsen af den skattepligtige indkomst.

  • Opgørelse af skattepligtig indkomst

    I forbindelse med udarbejdelsen af din virksomheds årsregnskab, hjælper vi med opgørelsen af din virksomheds skattepligtige indkomst. SKAT er kompliceret, og derfor hjælper vi altid med at opgøre skatten. Beløbene indberetter vi efterfølgende til SKAT på virksomhedens selvangivelse.

  • Indberetning af selvangivelse til SKAT

    En virksomhed skal senest 6 måneder efter regnskabsårets afslutning indberette en selskabsselvangivelse hos SKAT. I den oplyses eventuelle skatteforhold, der gælder for virksomheden samt den skattepligtige indkomst. Som en del af vores pakker, klarer vi det for dig.

  • Indberetning af udbytte til SKAT

    Hvis selskabet i forbindelse med årsregnskabet har udloddet udbytte, enten til personer eller moderselskaber, skal det indberettes til SKAT. Det hjælper vi med, så du ikke skal tænke på den del.

  • Indberetning af årsregnskab til Erhvervsstyrelsen

    En del af vores service er også at indberette årsregnskabet til Erhvervsstyrelsen. Vi sørger for, at det sker kort efter, at årsregnskabet er godkendt og signeret, så du overholder fristen på 6 måneder.

Hvad er næste step?

Step 1

Før registrering

  1. Indtast CVR nummer (Vi henter dine virksomhedsdata)

  2. Vælg prispakke (betaling med faktura)

  3. Svar på indledende spørgsmål

  4. Opret din profil og få adgang til Min Side

Adgang til Min Side
Step 2

Efter registrering

  1. Forbind økonomisystem

  2. Tilknyt bogføringskonti til overordnede områder

  3. Besvar spørgsmål, der er specifikke for din virksomhed

  4. Gennemgå din saldobalance og tilføj kommentarer eller bilag

  5. Send til eRevision

Klar til revisoren
Step 3

Processen hos revisoren

  1. Giv adgang til selskabets skatteside og angiv KYC-oplysninger.

  2. eRevision udarbejder udkast til årsrapport og andre specifikationer

  3. Godkendt assistanceerklæring

  4. eRevision foretager alle nødvendige indberetninger

Færdig årsafslutning

Prøv det nu!

Få udarbejdet din årsrapport med en assistance erklæring